O Hayat Benim 14. Bölüm Tek Part İzle

" O Hayat Benim 14. Bölüm Tek Part İzle "




O Hayat Benim 14. bölüm Bahar ailesiyle aşkı arasında bir seçim yapmak zorunda kalır ve artık bundan sonra evlenene kadar Ateş’in yanında kalacaktır. Bu yapılan seçim karşısında Efsun öfkeden kendini kaybeder. Efsun'un konakta çıkarmış olduğu kavga, kızına karşı sonsuz bir sevgi besleyen Mehmet Emir Bey'i bile çileden çıkarmaya yetmektedir. Bir türlü dizginlenemeyen Efsun Ateş’in evine gider ve Bahar’ın gözlerinin önünde intihar etmeye kalkar. Öz kızı için Bahar’ın mutluluğunu hiçe saymaya kararlı olan Nuran; ilk önce Bahar’ı eve getirmek için harekete geçer. Bu sırada Efsun, Ateş’i elde etmek için riskli bir oyun oynamaktadır. Bu oyunun sonuçları; herkesin hayatını değiştirmeye yetecektir.
o hayat benim izle,O Hayat Benim 14. Bölüm Tek Part İzle, o hayat benim 14. bölüm özeti, o hayat benim 14. bölüm full izle
Share this article :

Yorum Gönder