Benim Kuaförüm Başvuru Formu

Değişim “Benim Kuaförüm”de başlıyor. Her hafta 5 kuaförün yeteneklerini konuşturacağı bu yarışta en güzel değişimi yapan, rakiplerinden en yüksek puanı alan , haftanın birincisi olacak. Kuaförler hiç tanımadıkları birini 3 saat içerisinde tepeden tırnağa baştan yaratacak. Saçtan makyaja, kıyafetten takıya her detayın değişeceği bu yarışmada zevkler ve yetenekler çok konuşulacak. Benan Bal’ın sunduğu bu programda, hafta içi her gün bir değişime şahit olacaksınız. Her gün bir kuaförün salonuna misafir olacak, kadınların güzellik sırlarına şahit olacak, en son trendleri yakalayacaksınız. Kuaförler rakipleri tarafından sokaktan seçilen hiç tanımadıkları bir kişiyi 3 saat içerisinde baştan yaratacak. Saçlar kesilecek, kıyafetler değişecek, makyaj sırları ortaya dökülecek. Hiç tanımadığı bir kuaföre güvenmek zorunda kalan misafirimiz ise tüm bu değişim sürecinde her an fikir değiştirecekler. Bazen konuklar gözyaşı dökecek, bazen değişimi istemeyecek bazen de değişimden çok ama çok memnun kalacak ve hayatlarına yeni imajlarıyla fark yaratarak devam edecekler. Ancak haftanın sonunda misafirini memnun eden değil, rakiplerine yarattığı imajı beğendiren kuaför kazanacak. Bu günlerde sokakta giderken dikkatli olun kuaförlerimiz her an sizi de değişime ikna edebilir. Kuaförlerimizin elinde imajınız sil baştan yaratılabilir . 4 Ağustosta başlayan Benim Kuaförüm yarışması hafta içi her gün saat 17.15 - 19.00 da star tv ekranlarından yayınlanmaktadır. Benim Kuaförüm yarışması başvuru formu Star Tv'nin resmi sitesi üzerinden yayınlanmaktadır.
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

benim kuaförüm
24/11/14 15:52

benim anlamadigim model ararken. arkadasimiz cok basarali bir diyorlar. ve sonrasi yok kesimin Dogru deyil yok guzel deyil gibi elistiriler yapan kendileri modeli kandiriyorlar.....

Yorum Gönder