O Hayat Benim 13. Bölüm Tek Part İzle

"O Hayat Benim 13. Bölüm Tek Part İzle"


Fox tv ekranlarında merakla ve heyecanla beklenen "O Hayat Benim" dizisinin yeni bölümünde neler oluyor? O Hayat Benim 13. bölüm gelişmelerini sizleri daha da meraklandırmadan hemen anlatalım... Mahalleye gelmiş olan istimlak kararı hiç beklenmedik bir biçimde son anda duruyor. Bu işin arka planındaki kişinin Asım Bey olduğunu Efsun Seçil’den öğrenmiştir. Hülya’yla kozlarını paylaşmak için harekete geçer. Nuran ile İlyas’ın bir telaşı bitmiş biri başlamıştır. İlyas Bahar’a her şeyi itiraf eden bir mektup yazmıştır. Bahar hepsi için pimi çekilmiş bir bombadır. Fulya çocuk özlemi içindeyken Mehmet Emir de kızının yarattığı sorunlarla uğraşmaktadır. Bahar ve Ateş tüm engellere rağmen kavuşmuştur. Efsun kararlıdır, Bahar’ın şirkete gidip gelmesini, Ateş’i görmesini engellemelidir. Ne olursa olsun bu aşkı önüne geçmelidir.
o hayat benim izle, o hayat benim 13. bölüm özeti, O Hayat Benim 13. Bölüm Tek Part İzle, o hayat benim 13. bölüm full izle
Share this article :

Yorum Gönder