O Hayat Benim 15. Bölüm Tek Parça İzle

O Hayat Benim 15. Bölüm Tek Parça İzle


" O Hayat Benim " 15. bölümde Bahar ve Ateş artık nişanlıdır. Ve Bahar Ateş'in evinde kalır. Fakat bu durum çok uzun sürmez. Bahar annesi Nuran'ın ısrarlarına dayanamaz ve evine geri döner. Nuran Bahar'ın Ateş ile evlenmesine razıymış gibi görünüp aslında içten içe bu işi yokuşa sürme peşindedir. Efsun da bu ilişkiyi bozabilmek için yine harekete geçmiştir. Hasan’ı kullanarak Ateş’e yakınlaşır. Bahar Ateş’in evine geldiğinde Efsun’u orada görür. Bahar Ateş’e güveniyordur Efsun’un hamlesi boşa gider. Fakat Efsun bununla da yetinmeyecek Arda’yla işbirliği yapacaktır. Arda da babasının sevgilisi sandığı Seçil’e bir tuzak kurma peşindedir. Efsun bu sefer Arda’yla işbirliği yapar. Çıkarları çakışmıştır. Efsun ne yapıp edip Ateşle Bahar’ı ayıracaktır.
o hayat benim izle,O Hayat Benim 15. Bölüm Tek Parça İzle,o hayat benim 15. bölüm özeti, o hayat benim 15. bölüm
Share this article :

Yorum Gönder