O Hayat Benim 8. Bölüm Full İzle

O Hayat Benim 8. Bölüm Full İzle




Fox Tv ekranlarında bizlerle buluşan "O Hayat Benim" dizisi 8.bölümde bakalım neler yaşanacak... Bu bölümde Bahar'a görücü gelmektedir. Alp ailesini alıp Baharlara gelir. Fakat Bahar Alp ile evlenme gibi niyetinin olmadığını söylemesi üzerine durum karışır. Efsun bir yandan DNA testini nasıl atlatabilirim derdine düşmüştür. Aynı zamanda Alp'e de ne yapıp edip Bahar'ı bir şekilde evlenmeye ikna etmesini söyler. Alp'in yapmaya çalıştığı bu durum Bahar ile Ateş arasında soğuk rüzgarlar esmesine neden olur.Hülya’nın tek derdi ise Efsun’un yasal mirasçı olmasını engellemektir. Bunun için bedel ödemeye hazırdır. Efsun’u DNA vermemesi için ikna etmeye çalışır ve şimdilik bunu başarır. Nuran ve Efsun oynadıkları oyunu sürdürmek için çırpınırken konak sakinlerinden biri sırlarını öğrenir. Artık onların işi daha da zordur. Nuran’la Efsun’un çevirdiği dolaplar çözülmek üzeredir.


o hayat benim izle,O Hayat Benim 8. Bölüm Full İzle, o hayat benim 8. bölüm tek parça izle, o hayat benim 8. bölüm özeti
Share this article :

Yorum Gönder