O Hayat Benim 7. Bölüm Full İzle

O Hayat Benim 7. Bölüm Full İzle
"O Hayat Benim" dizisinin 7. bölümünde izleyenleri şoka sokacak bir gelişme yaşanacak. Ateş vuruluyor...Ateş, Mehmet Emir Bey ile Osman’ın arasına giriyor fakat üzücü bür şekilde malesef vurulur. Osman da durumunun ve ortamın karmaşasından yararlanıp kaçıp gider. Bahar çok tedirgin olmakla beraber ve herkes Ateş’in kurtulamayacağından korkmaktadır. Polis bulduğu cesetle beraber Nuran ve İlyas üstündeki baskıyı arttırır. Karı koca verdikleri çelişkili ifadeler sebebiyle şüpheleri üstlerine çekerler. Ateş canıyla boğuşurken bile, Efsun Bahar’la savaşını bırakmaz. Bahar’ı tamamen ayak altından kaldıracağı sıkı bir plan yapar. Hayatını kimse elinden alamayacaktır. Efsun, entrikalar kurarken Mehmet Emir de kızını nüfusuna almak üzere harekete geçer. Bu durum, Efsun’un bütün yalanlarını boşa çıkartacak olayların habercisidir.
o hayat benim izle,O Hayat Benim 7. Bölüm Full İzle, o hayat benim 7. bölüm özeti, o hayat benim 7. bölüm tek parça izle
Share this article :

Yorum Gönder