Home » , » O Hayat Benim 18. Bolum Full İzle

O Hayat Benim 18. Bolum Full İzle

O Hayat Benim 18. Bolum Full İzle



O Hayat Benim 18. Bolum'de ; Ateş, bir anlık bir zaaf anında Efsun'la yaşadıklarının utancı içindedir.Bahar ise; Ateş'le mutlu bir gelecek planları yapmaya devam etmektedir. Ateş, bu durumunu Bahar'a itiraf etmek ister; ancak hem onun heyecanını bozmaktan hem de Bahar'ı kaybetmekten korkar. Aşık iki genç yıldırım nikahıyla evlenmeye karar verir. Nikah tarihi Nuran dahil herkesten saklamaktadır. Efsun, nikah olmadan bu sırrı öğrenebilecek mi? Diğer tarafta Sakine, Nuran'ların büyük sırrını adım adım çözmeye çalışır. Kızının namusunun lekelendiğini öğrenen Nuran, kendi derdinden Sakine'nin uyanışını fark edemez. Ve bir gün konağın kapısını bir kadın çalar. Bundan sonra hiçbir şey aynı olmayacaktır.
o hayat benim izle, o hayat benim 1234567890. bölüm izle
Share this article :

Yorum Gönder