Mira ve Yamanin Soyledigi Sarki Sozleri

Mira ve yaman ikilisini barıştırmak için 40. bolumde miraz ve yamanın arkadaslari ortak bir çalışma ile kucuk bir konser ayarlarlar, ve konserde mira ile yamana şarkı soylemeleri için okuldaki ögretmenlerinden yardım isterler. ögretmen bu durumu ayarlayarak mira ve yaman için bir kucuk konser ayarlar ve yaman ile mira şarkı soyler, mira ve yamanin soyledigi şarki sözleri,mira ve yaman birlikte şarkı soyluyor,yaman ve mira 40 bolumde soylenen şarkı,MİRA & YAMAN - BENİ BENİMLE BIRAK ŞARKISI mira yaman düeti 19 eylül, mira ve yamanın söylediği şarkı 19 eylül, medcezir dizisi 40.bölüm çalan şarkılar, medcezir dizisi mira ve yaman beni benimle bırak şarkısı sözleri, 19 eylül mira ve yaman şarkısı

  MEDCEZİR MİRA VE YAMAN-BENİ BENİMLE BIRAK GİDERKEN SÖZLERİ 
 Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan 
 Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen 
 Sanma ki senden Senin uğruna verdiklerimden 
 Geriye bir şey isterim sen ayrılırken 
 Sanma ki senin için yaptıklarımın Hesabı sorulacaktır senden
 Beni benimle bırak giderken 
 Başka bir şey istemem ayrılırken
 Bana bir tek beni bırak ne olur 
 Gerisi senin olsun
 Bir başka alem seni benden alırsa
 Bir başkasına olur da aşık olursan 
 Sanma ki senden Senin uğruna verdiklerimden 
 Geriye bir şey isterim sen ayrılırken 
 Sanma ki senin için yaptıklarımın
 Hesabı sorulacaktır senden...
Share this article :

Yorum Gönder