Home » , » Kadim Dostum dizisi izle-Fox Tv Kadim Dostu Oyuncuları Kimdir

Kadim Dostum dizisi izle-Fox Tv Kadim Dostu Oyuncuları Kimdir

"Kadim Dostum dizisi izle"-Fox Tv Kadim Dostu Oyuncuları Kimdir. Fox Tv de heycanla beklenen yenir bir baş yapıt. Kitleleri gene televizyon başına bağlayacak olan bir dizi daha cıkıyor ekranlara KADİM DOSTUM dizi izle,Kadim dostu oyuncuları kimlerdir,"Kadim Dostum Oyuncularının biyografisi",kadim dostu oyuncusu kaç yaşında,Kadim dostum dizi telefon ne. "Kadim Dostum 1.Bölüm Tanıtım Fragmanı yayınlandı.Dizinin fragmanı daha yayınlanmadan önce ismi duyulduğunda sosyal paylaşım sitelerinde araştırma yaptığımızda Kadim Dostum hakkında onlarca başlık açılmış durumdaydı.FOX TV ekranlarında böylesine kaliteli oyunculardan oluşan bir dizinin başlaması, dizinin rating rekorları kıracağını göstermekte.Bu arada dizimizde oynayan başrolleri size isimlerini duyuralım İlker Aksum, Damla Aslanalp, Murat Eken, Ünal Silver, Eren Hacısalihoğlu, Metin Yıldız ve Cihat Tamer başrollerde rol almakta." FOX Tv sonunda dizinin tanıtım fragmanı yayınlandı,Şimdi sizleri daha fazla heyecanlandırmadan Kadim Dostum 1.Bölüm Fragmanı nı izlemeye davet ediyoruz iyi seyirler... "Kadim Dostum 1.Bölüm Tanıtım Fragmanı"
Share this article :

Yorum Gönder